zondag 16 januari 2011

Plaatjes kijken

Arjan en ik hebben vorige week de hobbykamer veranderd in een hobby-/studeerkamer voor twee. We zitten nu heerlijk aan ons lange bureau in de zon. Ik ben aan het bladeren door een stapel oude Flow Magazines. Lekker plaatjes kijken. Niet lezen, maar gewoon genieten van alle mooie plaatjes. Al bladerend kwam ik op een pagina waarop het schilderij 'The End of Dinner' stond afgebeeld. Ik werd acuut verliefd. Ik weet niet eens precies waarom, maar het was liefde op het eerste gezicht. Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over. Daarom heb ik het schilderij gescand zodat je er ook van mee kunt genieten.



'The End of Dinner'. Dit schilderij is geschilderd in 1913 door de Fransman Jules Alexandre Grun (1868-1934).

1 opmerking:

Unknown zei

Nice! Ik snap waarom je er op valt!