vrijdag 29 juni 2012

Roxette

Eén van de allereerste cd's die ik zelf heb gekocht, is er één van Roxette. Het was het album 'Don't bore us get to the chorus'. Ik had een paar nummers van hen gehoord en ik was verkocht. Eerlijkheidshalve moet ik trouwens wel zeggen dat de allereerste cd de soundtrack van de film Titanic -oh, wat was ik fan van die film- moet zijn geweest. Maar dat telt voor het gemak even niet mee.
Ik weet het nog goed. Daar stond ik in de Free Record Shop, met dat album in mijn handen. Muziek die ik leuk vond en waarvan ik het leuk vond om een cd te kopen. Mijn eerste zelf gekochte cd! Volgens mij kocht ik vrij snel daarna een album van U2; 'All that you can't leave behind'. Ook nog steeds één van mijn favorieten. Maar dat terzijde.

Ik moest aan dit moment denken omdat Roxette vandaag optreedt in Amsterdam. En ik ben er bij! Voor mijn verjaardag heb ik kaarten voor hun concert gekregen. Hoe cool is dat! Na een half jaar voorpret, stappen Arjan en ik straks in de auto voor een Roxette-feestje!

Geen opmerkingen: